27 Oktober

3 av min favorit
I helgen har jag haft fullt upp och jag tänkte berätta lite vad jag gjort.
Fredag: Gick i skolan, åkte hem till mig med Carro och Elin och åt mellis innan jag och Elin skulle träna våra tjejer vid 17.00. När träningen var slut så åkte vi + Carro som var med och kolla på träningen hem till Alexandra, där hon och Frida väntade på oss och hade dukat upp med tacos. Vi förfestade där sen drog vi ut till strömpis, det var första utgången för Alexandras del. Hade en super trevlig kväll med lite kaos. Sov över hos Alexandra och på förmiddagen (lördag) åkte vi till hennes nya lägenhet och kikade innan jag sedan åkte hem och städade kontoret. Klockan 16.00 började jag jobba och slutade 22.15. Idag är det söndag och jag jobbar idag samma tid som igår, innan dess ska jag fixa lite i mitt rum och bara ta det lugnt. Imorgon har vi looooov, så skönt! Ska ta hand om mina små godingar eftersom deras förskola/skola är stängda. Ska även träffa Axel imorgon. Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: