26 November

Fin bild (vet) hade inget bättre för mig så varför inte ta kort på vad jag sitter och smaskar på?
Kom precis hem efter att ha haft en körlektion som gick mega bra! Ska aldeles strax göre ett teori test också.
Okej ska sluta berätta om mina teoritester och körningar, måste vara väldigt tråkigt att läsa om hela tiden? 
Jag kan ju berätta när jag tagit körkortet istället? Även fast det är det ända jag gör om dagarna?
Jaja. Skolan idag har varit lugn, umgåts massor med min Frida, bara hon och jag. Skönt måste jag säga.
Hoppade träningen idag också för jag känner att jag har så himla mycket just nu så jag hinner knappt med av att leva. Längtar efter dig körkortet, liv nästa. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: