8 December

 
 
Bilder från morgonen. Har än så länge hunnit med att ätit äggmackor, myst med Mindee tagit lite kort, och sett 2 rådjur utanför fönstret. Max och pappa är ute och åker snöskoter. Jag vill också göra det. Men jag har massa saker jag måste få gjort idag. Plugga, städa kontoret, städa mitt rum och halv 6 ska jag vara hemma hos mamma och vara barnvakt åt Ida. Jag, Minna, Axel och Grete ska vara barnvakt tillsammans ikväll. 
Imorgon ska jag till marieberg med kusin Linda och vid 4 har jag träning. Min helg är fullbokad 
som vanligt. Och igår kväll stog jag och mitt lag på Behrn arena och hejade på Örebro som
mötte Karlskrona, Örebro vann med 5-2. BRA JOBBAT! Hoppas ni får en bra helg. Puss.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: