31 December

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Ja

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej, kommer inte ens ihåg vad jag hade haha..

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej som tur är!

 

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte jättenära!

 

5. Vilka länder besökte du?
Grekland.

 

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Pengar. 

 

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

14-21 September, Grekland med min bästaste släkt! Och den 17 September tittade min lillasyster ut här hemma i sverige. Även 30 November då jag fick mitt körkort.

 

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2012?
Mitt körkort!

 

9. Största misstaget?

Inget jag kan komma på nu.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope, förkylt någon gång kanske

 

11. Bästa köpet?
Mat

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Vänner, pojkvän och släkt 

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

Woppa Gangnam style....

 

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Äventyr och bus

 

 

16. Hur tillbringade du julen?
Vaknade hos mamma och var där på förmiddagen, vid 2 åkte vi till farmor och var där och på kvällen åkte vi hem och firade jul och sedan åkte jag till Axel och mös med honom.

 

17. Blev du kär i år?

Är kär!

 

18. Favoritprogram på tv?

Kollar aldrig på tv

 

 

19. Bästa boken du läste i år?

Har inte läst en enda bok i år

 

20. Något du önskade dig och fick? 
Stativ och kläder

 

21. Något du önskade dig men inte fick?
Tapetsera om i mitt rum.... 

 

22. Årets bästa film/serie? 

The vampire diaries!

 

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Jag gick i skolan och på kvällen blev det krogen med Sofie Vega och Sofia!

 

24. Vilken kändis var du mest sugen på?
Paul Wesley helt klart

 

25. Favoritmånad?

Juni- sommarlov

 

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre väder, mer sol, mer utomlands

 

27. Har du hånglat mycket detta år?

Ja med Axel hihi

 

28. Har du sårat någon?

Nej det hoppas jag inte

 

29. Vad är det bästa minnet från sommaren 2012?

Gjorde inte så mycket spännande i somras..

 

30. Har ditt år 2012 varit bra?

Helt klart!

 

 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: