31 Maj

Minna som lockat mitt hår och mys med Mindee. 
Söndag och söndagsångest. Har varit ledig denna helg för ovanlighetens skull, har varit så j*ävla skönt. I fredags jobbade jag bara några timmar och när jag kom hem storstädade jag lägenheten, tvätta allt och lite till sen handlade innan Axel kom hem och hade fredagsmys. Sofie och Johan kom även hit. I lördags sov vi rätt länge. Åt sen frukost och åkte efter det och städa kontoret. Hälsade på kissen min som växt så. Påvägen hem stannade jag till hemma hos far där fick jag även lunch. Efter jag kommit hem och fräschat till mig åkte jag och Axel och köpte en rullgardin och skulle kolla på utemöbler som det inte blev nå av. Idag har jag lunchat med saknade syskonen och far. Efter det följde alla syskon med mig hem och mös. Nu sitter jag och Minna och målar naglarna och ska strax åka till mor och fira henne på morsdag. 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: