Att köpa lista

KAMIN - Det är gjort för att kunna sätta in en kamin i vardagsrummet, vi saknade en förra vintern och ska investera en till denna vinter. Så himla mysigt att tända en brasa kalla kvällar.

GRUS - Ni vet grusgången som jag pratat om en hel del. Det är nästan klart, det är bara vitt grus som saknas och det måste vi snart beställa så att det blir klart innan vintern. Har tänkt vitt grus, tror att det kommer bli supersnyggt mot vårt svarta hus.

MATSALSBORD - Sen ca 4 månader tillbaka har vi haft 8 st stolar ståendes i vardagsrummet men inget bord ännu haha.. så det måste köpas snarast, så jag kan inreda klart med mattor, tabletter mm..

Ett sånt bord vill jag ha fast helvitt, men har inte hittat att köpa nån stans.

SMINKBORD - Med spegel, bra lampor och även bra förvaring, har inte tittat ut någon speciellt sminkbord ännu och heller ingen bra plats att ha den på, får fundera ett tag till innan jag köper en.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: