Älskade kille

Sen sist jag kikade in här har vår bästavän, glädjespridare och prins lämnat oss. Jag skrev ju om hur låg han var och att han hade haft ont under dagen. Han fick feber och vi åkte in med honom, han blev sämre väldigt fort och ett virus hade spridit sig i magen på honom. Han hade kämpat tillräckligt och orkade inte mer. Vår lilla kämpe. Vi har haft några jobbiga dagar och kommer ha några tuffa dagar framöver. Det är så tomt. Ingen kille som springer och hälsar glatt när man kommer hem, ingen liten kille som skäller när han vill ha uppmärksamhet, ingen att ta promenader med. Men jag är så tacksam för den tiden vi haft. Dig glömmer jag aldrig. Världens bästa kille, du är föralltid älskad.❤️


Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Älskade Moa, vilken sorg för er ❤️. Förstår att det är tufft nu. Man måste få sörja och gråta, kan bara trösta med att det mattas av även om det alltid kommer finnas en saknad. Stor kram ❤️

2016-11-26 @ 21:27:55
Postat av: Lillasyster

❤️❤️❤️Älskar dig

2016-11-27 @ 13:23:43

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: