En frukostbild...

... Idag igen. Men såg så gott och härligt ut. Och det var det också. När det är sånt här väder känns de veklingen helt rätt att bo i hus, på landet. Att greja i trädgården har blivit min nya hobby haha. Tant Moa. Dålig uppdatering på senaste men har jobbat öppning-stängning hela helgen. Men ändå haft en väldigt bra helg. I lördags efter jobbet åkte jag till Sandra och blev bjuden på mat, sen köpte vi massa gott och satte oss i min trädkoja med massa ljus. Var verkligen så mysigt 
Slutade med att vi satt där tills 00.00 på natten, då hade vi myst där i 3 timmar. Sen sov Sandra kvar hos oss. Vi sov alla tre, jag Sandra och Axel i våran 1,60 säng haha trångt men mysigt. I söndags (igår) så gymmade jag efter jobbet med Sandra. Sen åt vi grillat på kvällen. Sååå gott. 
Nu ska jag strax till jobbet men först åka förbi en bilservice för att få fläkträmmen bytt.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: