Min julafton 2015

Jag började dagen med att jobba några timmar tillsammans med Axel på hans jobb. När vi kom hem hade Minna som övernatta hos oss vaknat. Vi åt frukost alla fyra. Axel jag Minna och Axels papan Johan. Efter frukosten försvann Axel. Jag och Minna gjorde oss fina för att sen åka hem till far för att byta julklappar. Sen vidare hem till farmor och spendera hela dagen där. Vi åt mat, kolla på Kalle anka, tomten kom, vi åt efterrätt och de vuxna lekte julklappsleken.
Här myser jag och mina små framför tv:n
Minna, jag, fis
Jag och min älskade syster
Min fina familj
Paketkrig, alla blir som galna höns när paketen kommer fram
Här har vi den goda tårtan fyllt med massa gotti choklad och en sugen Melinda i bakgrunden
Och sist men inte minst hela tjejskaran i släkten. -de minsta tjejerna 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: