En dagens lista

Dagens humör: Trött med taggad!

Dagens mående: Huvudvärk hela förmiddagen men börjar ge sig nu.

Dagens borde: Göra klart grusgången.

Dagens frisyr: Toffs.

Dagens smink: Mascara och mineralpuder.

Dagens klädsel: Svart jobb tisha, mörkblåa jeans och Nike skor.

Dagens planer: Jobba fram till 19.15 och slöa i soffan efter det.

Dagens materiella vill ha: En ullhatt, hade med mig en till Spanien förra året som blev kvar på flyget. En ny behöver inhandlas till året resa.

Dagens fundering: Varför jag alltid biter mig i kinderna?

Dagens beroende: Youtube, varje morgon när jag äter frukost kollar jag på minst ett klipp. (om jag är ensam)

Dagens tråkigaste: Att det är 1000 grader på jobbet och man lökar sönder.

Dagens längtan: Semester!

Dagens superlängtan: Aiya napa med en bra vän v.33.

Dagens önskan: Lön igen, börjar bli dags nu.

Dagens låt: Elektrisk - Martin och Martinus
Savannah - Diviners


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: