14 September

1. Ditt fullständiga namn? Moa Elin Nordqvist.

2. Vad har du för skostorlek? 36.

3. Brukar du skratta för dig själv? Ja om något är kul!

4. Vilket är ditt favoritnummer? 6.

5. Vad var det senaste du åt? Kinamat.

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Rosa eller vit.

7. Hur är vädret just nu? Alldeles för kallt, men om 12 dagar är jag i ett varmare land.

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Plastpappa.

9. Vad faller du för hos det motsatta könet? Bruna ögon, ödmjukhet, självständiga killar och även långa killar. 

10. Tv eller dator? iPad och iPhone, då behövs varken tv eller dator.

11. Favoritprogram på TV? Paradise hotel och lyxfällan. 

12. Har du några syskon? Ja, tre lillasystrar och en lillebror.



13. Längd? Jag är 160 cm. 

14. Hårfärg? Naturligt blondt.



15. Ögonfärg? Blåa! 

16. Använder du kontaktlinser? Nej!

17. Favorit-högtid? Julafton tycker jag är mysigt. 

18. Favorit-månad? Alla varma månader!



19. Har du gråtit någon gång utan anledning? Kanske, kanske inte. Minns ej.

20. Vilken var den senaste filmen du såg? Nån skräckis med Nanny.

21. Favoritdag på året? Att fylla år och bli lite extra omhändertagen är väl aldrig fel.

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Aldrig gjort! Det är killens grej.

23. Kan du stå på huvudet? Ja sist jag prova, med händerna med på ett hörn.

24. Kramar eller kyssar? Beror på vad man är sugen på.

25. Choklad eller vanilj? Choklad såklart!

26. Har du några tatueringar? Ja, ett hjärta på foten.



27. Vad lyssnar du på just nu? Idol på tv:n.

28. Är du kär i någon kändis? Zara Larsson.

29. Vilka böcker läser du just nu? Hatar att läsa.

30. Piercingar? Öron och navel, hade i tungan en gång i tiden.

31. Vad gör du just nu? Ligger i soffan och väntar på min sambo. 

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga och salta.

33. Hundar eller katter? Katter, hundar stinker. 

34. Favoritblommor? Orkidé och rosor.

35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? Nej, får göra allt.

36. Har du en bästa kompis av motsatta könet? Nej!

37. Har du älskat någon någon gång? Givetvis!

38. Vem vill du träffa just nu? Axel.

39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja.

40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej tror inte det faktiskt. 

41. Gillar du att flyga flygplan? Nej jag känner mig instängd. 

42. Höger eller vänsterhänt? Högerhänt!

43. Hur många kuddar sover du med? En.

44. Saknar du någon? Ja, Petter. 






Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: