17 Maj

Hallå bloggen. Idag är jag ledig efter 20 dagar med jobb. Igår var Alexanda och Frida här och då gjorde vi fruktsallad som ni kan se ovan. Fruktsallad är ju egentligen mycket godare och fräschare än godis? Aja, jag och hjärtat tog en rejäl sovmorgon, vi vaknade vid 10 men låg och drog oss och åt frulle vid 12. Sedan dess har jag hunnit städa hela lägenheten och nu tvättas det för fulla muggar. Sängkläderna och badkakanen byttes också ut och även jag och Axel har fräschat till oss så om någon vill komma hit och slicka vårat golv så går det bra. Vi ska strax åka till närkes kil och hämta Axels bil och lite så. Sen bara hem och ta det lugnt. Måndag imorgon. Ny vecka nya tag 💪🏻


Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Oj, läste det nu flera dagar för sent... Synd, jag som var så sugen på att komma och slicka erat golv 😊

Svar: Du kan få provsmaka nu om du vill annars, med en liten smak av tåfis 😘
Moa Nordqvist

2015-05-20 @ 21:12:24

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: