USA SHOPPING

Äntligen här igen, med shoppingen från USA!Fyra handdukar från Ralph Lauren, två stora och två små. TIll blivande lägenheten, fick datumet vi ska flytta in idag, den 24 April, längtar så!
Smink och skönhetsprodukter. Borstar och miracle complexin sponge från Real techniquss, Transparent puder och foundation från NYX, Ögonskugga från Sephora, Anastasias contour kit, Body lotion från The body shop, Babylips, läppglans från Gap, Två lypsyl och en handkräm från eos.
Kläder. Uppifrån och ned. 
Första raden: Två tröjor från Tommy Hilfiger, tre par jeans från Hollister (dem ända byxorna som passar mina korta ben) och en Gap tröja.
Andra raden: En massa tishor, två från American Eagle, en Hilfiger, fem från Ralph Lauren och en till Gap tröja.
Tredje raden: Chino shorts från American Eagle, linne och kofta från Forever 21, flip flop från Gap, långärmad tröja från Gap och en klänning från Topshop!
Kom på nu att jag glömde ta med min pyamas från Forever 21 och två Yankee candle ljus. Men annars tror jag att jag fick med allt! Blev en hel del presenter också som redan är utdelade. Håll utkik på bloggen för snart kommer bilder från resan upp! 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: