Första snön

Goddag bloggen. Imorse när jag tittade ut låg det snö på marken, skönt att det blir lite ljusare men den kommer förmodligen försvinna lika snabbt. Annars då, jo jag har haft väldigt mycket för mig som ni kanske märker på min dålig uppdatering. Har varit ledig 2 dagar utav en hel månad. Tråkigt då jag inte hinner träffa mina vänner så mycket som jag vill träffa dem. Blir så konstigt när man är van att träffa sina nära varje dag i skolan men nu var det flera veckor sedan sist.. Men jag att det börjar lugna ner sig lite med jobb just nu iallafall. Blev ledig från lager idag, ska bara till laxå för att plocka upp lite godis i dollarstore. Sen ska jag hem och tvätta upp hela min hög med skitiga kläder som jag inte hunnit med. Sen ikväll ska jag till kusse Lindis som ska göra fransförlängning på mig, spännande hihi. Ha en bra torsdag alla där ute.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: