26 Juli

Äter frukost ute i solen och Mindee hoppar studsmatta. 
Sen i onsdags har jag haft mycket kul för mig. Var på min första after work med Lager 157, super mysigt. Vi satt på pitchers med plocktallrik och drinkar. På torsdag jobbade jag och när jag slutat jobbet gick jag på bio med Minna och Celina, inte ofta vi hittar på något så det var mys. I fredags (igår) jobbade jag, direkt jag slutat åkte jag upp till stan och träffade mina högstadietjejer, inte ofta vi får ihop något då alla är så upptagna. Vi var på satin, men för min del blev de nyktert. Idag börjar jag klockan 12.00 och direkt när jag slutar vid 17.15 ska våran familj och en till familj ut och äta på sjökrogen! Puss och kram.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: