1 Maj

En bild på taco som vi precis åt här hemma, och en bild på Mindee som blåser bubblor med sitt snor haha!

Idag är det första Maj och igår firade jag valborg på strömpis med goa kompisar. Jag mötte upp Sofia runt sju igår och vid halv åtta så gick vi till Micke på förfest. Sedan drog vi till strömpis efter elva nån gång. Dansade och hade kul, träffade på massa kompisar och  när klockan blev halv två så åkte jag hem till hjärtat mitt, Axels kompis mamma var så snäll och skjutsade dit mig. Vi vaknade rätt tidigt imorse men drog oss rätt länge innan vi gick upp. Vi gick då till farmor Margareta och hon serverade frukost till oss.Åkte hem ganska tidigt och direkt jag kom hem så tog jag mig en dusch och satte på mig mjukiskläderna. Bästa känslan. Hoppas ni andra har haft en lika rolig valborg som mig, kram på er!
Föresten så klarade jag flickis helt själv idag på studsmattan, STOLT

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: