13 Mars

En bild på mig, mamma och min pappa. Mina älskade föräldrar! ♡ Just nu sitter jag och Ida på Axel här i soffan. Vi väntar på att mamma och Henrik ska komma hem och då ska vi äta Taco. Klockan 7 ikväll är det träning på Karolinska som gäller. Tänkte hinna köpa ett par vantar på stan innan eftersom jag lyckats tappa bort alla mina vantar. Tänkte iallafall bara skriva att jag lever. Blir dålig uppdatering nu när jag bor hos mamma. Är inne på 3:dje praoveckan utav 4, sen kommet jag att blogga som vanligt igen. Hoppas att ni mår bra. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Gulliga ni var/är!!! Man glömmer hur små Magnus o Mirjam var, herregud... De ser ju mer ut dom syskon till dig :o)))

Svar: Haha ja ellerhur, dem är ju för söta :))
Moa Nordqvist

2013-03-19 @ 15:08:51

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: