24 Juli

Imorse vaknade jag brevid hjärtat mitt, åkte hem tidigt, åt, duschade och allt sånt där och klockan 11 träffade jag Alexandra i stan. Vi gick och kollade lite i affärer och sedan cyklade vi till wadköping för lite fika. Hade det mysigt, kollade runt lite där efteråt och tog lite kort, dock fick jag inga fina kort så de får ni inte se! Vid lunch cyklade vi hem till Alexandra och köpte med jordgubbar och bigarråer och åt eter vi ätit lite lunch ute i solen och under tiden hann också Elin dyka upp hemma hos Alex, och mös tillsammans med oss. Just nu sittet jag i sängen och är trött. Har haft ledigt i 2 dagar och imorgon jobbar jag igen. Men denna vecka är ändå skön för sen är jag ledig över helgen och då händer det massa mysigt. Nästa vecka jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, och är ledig söndag phuuu.. Men det ska väl gå bra. Om 16 dagar så ska jag till Liseberg med brudarna så har något gott att se fram emot wiho!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: