2 Januari

Det är egentligen 3 januari, men vi säger 2 januari. Är egentligen alldeles för trött för att blogga men jag gör det ändå eftersom att jag inte gjort det idag. Jag kom alldeles nyss hem från att ha skjutsat pappas kompis till Lindesberg och jag höll på att somna hela vägen. Lite kort om dagen, imorse vaknade jag brevid hjärtat och när vi hade klivit upp och var klara så gick vi ut i skogen med korv och mackor och varm choklad. Gick en liten bit i skogen och bara hade det allmänt bra. Efter skogsturen så tog vi ett varmt bad och efter det åkte jag till marieberg tillsammans med min kusinis Linda, böt ett par skor och det jag köpte tänkte jag visa imorgon. Vi åkte också till kumla för att träffa Lindas vän. Det var min dag lite kort, och nu ska jag sova. Men fört lite bilder från dagen.
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: