15 Januari

Myser i mitt rum i väntan på att jag ska få åka hem till min Sofie och mysa. Ska sova där inatt. Fint ärr jag har på kinden alltså. Osminkad, röd om kinderna är jag också, ingen aning om varför men har varit det nästan hela dagen. Idag bestämde jag mig för att göra klart alla historia-läxor som jag ligger efter med. Gjorde en och en halv sen var det kört. Tappade koncentrationsförmågan helt. Konstigt alltså, finns nog ingen som är så ofokuserad som mig när det gäller skolan. Vill vara bra, vill ha höga betyg men det går bara inte. Blir så arg på mig själv. Får väl göra klart dom i helgen antar jag. Ska iallafall ut och roa mig på fredag, krogen med ett par goa vänner. Kan jag behöva, känner att jag behöver komma ut och göra någonting roligt. 
 

Kommentarer
Postat av: minna

världens finaste syster ha jag!! ses imorgon puss puss<3

2013-01-15 @ 20:38:34

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: