28 Februari

Dagens lunch efter praktiken idag, helt okej! Imorgon är det fredag och då slutar jag 13.00 då åker jag hem till mor och packar, sen åker jag till stan och när pappa slutat ska jag köpa iPad, är galet taggad alltså. Sen ska jag bara hem och ha myskväll med familjen och med mig själv som var väldigt länge sen! Kanske träffar fis någon sväng men får se hur det blir. Kanske tar ett varm och skönt bad? Just nu sitter jag i soffan med tv:n på, mamma och Ida sitter i soffan brevid och Henrik sitter i köket och läser något. Axel är på någon tävling för tillfället och jag sitter och undrar när han egentligen ska komma tillbaka? Hoppas ni haft en bra dag och hoppas ni får en underbar helg alla där ute!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: