26 Februari

Min goda frukost från imorse och även min luch efter praktiken idag. Började 07.30 imorse och slutade 15.00 och då åkte jag direkt hem och åt, och pluggade klart en läxa. Efter det åkte vi hem till Mirelle och Izabelle (min syssling och mammas kusin) och pratade och tog en fika, himla mysigt. Åkte sedan vidare til Ica Maxi och kollade lite, åkte sedan till coop haha.. Kuligt med lite egentid med mammi ju. Just nu sitter jag i soffan och kom hem för ca 30 minuter sedan. Sitter och väntar på min Axel som har vart och tränat. När han kommer blir det dusch sen sängen för lite prat och mys. Lille Ida har feber här hemma och ont i örat så hon har vart så ledsen. Livet är hårt.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: