23 Februari

 
Har inte bloggat på en vecka nu, men jag skyller på att det är lov och att jag har haft ett liv. Jag har tillbringat min lov-vecka i sälen med älsklingen Axel tillsammans med hans far, bror och syster i deras stuga. Åkt snowboard, bastat, rullat oss i snön, skottat, åkt pulka, tänt ljus i kyrkan, spelat kort, myst, garvat, och ätit gott är det vi har hunnit med. Jag och Axel tog bilen ner dit i söndags, och dem andra åkte i lördags då jag tävlade. Kom hem för några timmar sen och har än så länge bara hunnit med att städat kontoret och börjat packa upp lite. Imorgon så ska jag och även Axel flytta med till mor några veckor för praktik i Hovsta.
 
Mår som bäst när jag får vara med dig min älskade Axel ♡
 

Kommentarer
Postat av: frida larsson

äntligen är du tillbaka <3 jag har saknat dig gumman!

2013-02-23 @ 20:46:46

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: