12 Februari

Idag fyller bästa killen, min kille hela 18 år. Jag har varit hemma hos honom om myst nästan hela dagen. Vaknade brevid honom, hade det mysigt. Han öppnade paket och blev så nöjd. Åt frukost åkte till Ånnaboda med klassen för att ha friluftsdag med våran klass plus ettorna, dagen var helt OK i Ånnaboda, men inte mer än så. Blev mer än OK när jag fick åka hem till Axel igen efter en dag i Ånnaboda. Då tog vi ett bad och tänkte plugga naturkunskap men så blev det icke. Kom hem för en stund sen och ska snart vika in mina tvättade kläder i garderoben, packa, vänta på att pappa kommer hem så jag kan prata med honom och därefter åker jag nog till lägenheten och sover med fis. Imorgon, torsdag och på fredag börjar jag klockan 10, GREAT!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: