19 April - Dag 19

Dag 01 - Fakta om mig + en bild på mig själv

Dag 02 – Typ av killar jag faller för

Dag 03 – En person som är snygg

Dag 04 – En bild från i somras

Dag 05 – Mitt hår

Dag 06 – En partybild på dig

Dag 07 – En bild på dig och en vän du inte varit med på länge

Dag 08 – En bild på mig själv tagen av någon annan

Dag 09 – Min senaste kyss

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – En vana som jag önskar att jag inte hade

Dag 12 – Fem webbsidor som jag ofta är inne på

Dag 13 – Mitt stjärntecken och hur bra det passar mig

Dag 14 – Svar på frågar jag ofta får

Dag 15 – Låt jag lyssnar på när jag är ledsen, glad, peppad, kär

Dag 16 – Mina ögon

Dag 17 – En bild som är från när jag var liten

Dag 18 – Mina Smeknamn

Dag 19 – Detta ångrar jag

Att jag inte började på Cheerleading tidigare så att jag hade chansen att bli ännu bättre, och ännu vigare.

Svettig och dan.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: