Tisdag

 
 
Goddag!
Har ingenting planerat ikväll, ska bara vara hemma
 ikväll och packa, städa plugga och bara ta det lungt,
skönt  med  såna  dagar  ibland.
Imorgon är mitt syskon beräknad att komma 
och jag hoppas verkligen hen kommer innan 
fredag då jag åker till Grekland med släkten.
(Hela släkten utom min familj då)
För  annars  blir  jag  jätte ledsen.
Imorgon ska jag växla pengar med fis.
Ska också träffa kusinen Linda imorgon
innan min träning, vi går förmodligen på stan
och  äter  på  något  mysigt  ställe!
 
Nu började det regna lite också,
och  det  blåser  som  skjutton.
Nej ni, nu ska jag gå och äta något
och sedan plugga, 
och städa mitt stökiga rum.
Puss på er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                 Dagens 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: