Nya skorna

Dom blev mina!
Kunde inte riktigt låta bli. 
Gick bra att hälsa på praoen idag, känns bra.
Hittade min mor på dagiset så jag och Axel fick skjuts tillbaka till stan igen.
Vi shoppade lite och sedan följde jag med honom hem.
Vi åkte till hans farmor Margareta och fick mat. Så himla go.
Efter maten åkte vi hem till Axel och mös, älskar att mysa med hjärtat mitt!
Pappa kom och hämtade mig för en timma sen så jag har väl vart hemma ungifär en halvtimma nu.
Mitt rum ser ut som kaos men det får städas imorgon för idag orkar jag inte, 
just nu sitter jag i skype med Frida och Linus.
Imorgon ska jag inte till skolan utan jag ska på begravning istället.
Och imorgon kväll ska jag hjälpa Linda här hemma med bebis och Max eftersom pappa åker bort imorgon så behöver hon lite hjälp.

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vilka fina skor gumman <3
lycka till imorgon <3

Svar: Tacki, och detsamma på matte- och svenska provet fina du <3
Moa Nordqvist

2012-09-27 @ 23:02:46
URL: http://larssonfrida.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: