Helt slut


Såhär såg min kvällsmat ut efter en jobbig dag.
Cyklade till skolan idag. Idrottslektionen idag var SJUKT jobbig, den börja med att springa en bit för att värma upp, sedan något som hette 15 15 som var så jävla jobbigt, och sist men inte mist springa 2 km på tid.
Hade håltimma idag och då åkte jag och Alexandra upp på stan och jag köpte mig nya strumpor och 3 par trosor, tråkigt men behövligt.
Efter skolan cyklade jag upp på stan med Caroline, fick med mig ytligare 6 par trosor och en ny One Piece eftersom min Ziperall har gått sönder, snyft.
Gick till Dialekt och kollade när jag kunde hämta ut min saknade mobil, då hade han tydligen försökt få tag på mig men jag har haft så himla dålig teckning så det inte har gått.
Hur som hellst behövde han ett kvitto på mobilen så idag lämnade jag in det.
Bättre sent än aldrig.
Halv 6 var det gymnastikträning, men mitt huvud gjorde så himla ont så satt och vila halva tiden.
Träningen slutade vid 7 då jag trodde jag skulle få cykla hem men pappa stod utanför så jag åkte med han.
Himla skönt.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: