Tisdag, och höstlov

Frukost
Kollade på twilight imorse när jag vaknade,
(måste hinna se alla twilight filmerna innan jag ska gå på den nya på bio)
Åt lite frulle och borstade tänderna. Ska aldeles strax gå ut och gå med Cleo, men tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan det. När jag kommer tillbaka från promenaden blir det en varm dusch och sedan börja göra iordning sig lite smått. Klockan 4 ska jag träffa Alexandra på stan idag, då ska det inhandlas present till Elin som snart blir 17! Och vid halv 6 ska vi möta upp Lisa, Elin, Valeriya, och förmodligen Frida och Caroline vid kinamuren för MASSA käk. Jag hoppas Frida blir med idag för i såntfall ska hon med mig hem och sova efter det, och få träffa Mindee som hon inte har träffat ännu. Min kväll kommer iallafall bli toppenmysig.

Kommentarer
Postat av: Frida Larsson

Jag hoppas också att jag följer med! Skulle vara supermysigt att bara få vara med dig & träffa lilla bebis. ❤

2012-10-30 @ 12:18:56
URL: http://larssonfrida.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: