10 November

Så jävla bra jag hade det igår på min 18-årsdag!
Tack alla som gjorde min dag så grym. Kom till skolan runt 9 igår, och då kommer Lisa, Frida och Alexanda med kladdkaka med ett ljus i, bilder på mig var uppsatt på typ hela skolan,gullungar. Efter skolan åt jag taco här hemma och runt 8 så träffade jag mina girls Vega, Sofie och Sofia i Sofies lägenhet för lite förfest innan krogen, och krogen var så jävulskt roligt alltså, roligare än vad jag trodde. Träffade massor utav folk, dansade galet hela kvällen,och blev bjuden hela kvällen. När klockan närmade sig 2 så gick jag och Sofie till MAX och åt lite käk, sedan gick vi hem till fis och sov. Klockan 3 idag ska jag ha kalas för släkten och vid 6 ska jag hem till Alexandra och träffa min bästa Frida, bästa Elin och bästa Alexandra. Kommer bli så himla mysigt. Var länge sen bara vi var med varandra! 
Om jag hinner sen så lägger jag upp bilder på vad jag fått

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

ÄNTLIGEN krogen!!! Härligt!

2012-11-13 @ 20:05:05

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: