9 December

Idag är det andra advent och julen närmar sig med stora steg, och det tycker jag är mysigt. För jag älskar att umgås med släkten och det får man göra på julen. Hur som hellst var jag på marieberg idag med min fina kusin Linda, köpte ett par jenas och lunchade med henne där. Åkte där ifrån vid 3 för att åka vidare till träningen. Fick våra dräkter idag. Och jag blir bara mer och mer nöjd ju mer jag kollar på dom och det är skönt. Har även bakat pepparkakor med min syster och min bror (som ni ser på bilderna) Max har lagt glasyr på, vart så fint så! Och så har jag äntligen fått färgat håret på Minna som jag velat så länge, hon blev så fin så. En skönhet klär sig ju i allt? Nu ska jag bädda rent i min säng och packa tills imorgon och sedan sova. 

Kommentarer
Postat av: ▲ Hedvig Gustafsson

Fin blogg!!

Sv: Åh tack så mycket!! :D

2012-12-09 @ 21:54:42
URL: http://dtlc.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: