13 December

Idag blir det ett inlägg utan bild, tråkigt jag vet men så får de bli när jag varken har systemkameran eller min dator här. Kommer nog inte kunna blogga lika ofta eftersom jag "flyttat" in till Sofie nu. Men det får bli när det blir helt enkelt. Idag är det Lucia och dagen startade med att kolla på ett Luciatåg i skolan. Slutade tidigare idag. Åkte hem direkt och fixade mig för att sedan åka till vad fint foto och bli fotade med familjen. Nämnde jag att jag ramla på idrotten idag och fick brännsår på kinden? Haha asså bästa tillfället.. Var klar där borta vid halv 6 och då åkte jag och hämtade upp Fis sen åkte vi till marieberg och shoppade lite julklappar. Och en sväng förbi Ikea och åt korv haha. Nu sitter vi i lägenheten och kollar på julkalendern.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: